Powstaje polska sekcja Ad Net Zero

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpił do inicjatywy Ad Net Zero. To ważny krok w kierunku bardziej ekologicznej przyszłości dla sektora reklamowego w całej Europie. 
Bank BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej

Bank BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej.
ESG dla branży komunikacji marketignowej - nowa inicjatywa SAR

RAPORT SAR: WYNAGRODZENIA W BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 2022/23

Nowy zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR

MPM - ENERGETYZUJĄCA ZAWODOWO SZKOŁA ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI. CAREER BOOSTER MADE BY SAR.

Apel Klubu Agencji Eventowych SAR

Zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR zaapelował do Ministerstwa Infrastruktury o zmianę obowiązujących od 2007 roku stawek za km przebiegu pojazdów. Transport stanowi nieodłączną część usług organizacji wydarzeń. Niedostosowane stawki do cen realnych są olbrzymim probleme...
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskie /-ch specjalistki /-ów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaof...
Stanowisko SAR w sprawie bojkotu rosyjskiej branży komunikacji marketingowej.

Całe środowisko kreatywne działa na rzecz wsparcia dla Ukrainy, organizując mniejsze i większe akcje pomocowe, w tym szybkie postawienie platformy łączącej ukraińskich specjalistów w branży komunikacji marketingowej z rynkiem pracy w UE.
Raport SAR: Wysokie koszty przetargów

Koszty, które ponoszą agencje, przystępując do przetargów wynoszą od 0,6 mln nawet do 2,7 mln złotych rocznie – wynika z badania przeprowadzonego przez WTW Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Członkowie zarządu SAR są zgodni – walka o now...
Powstaje polska sekcja Ad Net Zero

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpił do inicjatywy Ad Net Zero. To ważny krok w kierunku bardziej ekologicznej przyszłości dla sektora reklamowego w całej Europie. 
Bank BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej

Bank BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej.
ESG dla branży komunikacji marketignowej - nowa inicjatywa SAR

RAPORT SAR: WYNAGRODZENIA W BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 2022/23

Nowy zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR

MPM - ENERGETYZUJĄCA ZAWODOWO SZKOŁA ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI. CAREER BOOSTER MADE BY SAR.

Apel Klubu Agencji Eventowych SAR

Zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR zaapelował do Ministerstwa Infrastruktury o zmianę obowiązujących od 2007 roku stawek za km przebiegu pojazdów. Transport stanowi nieodłączną część usług organizacji wydarzeń. Niedostosowane stawki do cen realnych są olbrzymim probleme...
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskie /-ch specjalistki /-ów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaof...
Stanowisko SAR w sprawie bojkotu rosyjskiej branży komunikacji marketingowej.

Całe środowisko kreatywne działa na rzecz wsparcia dla Ukrainy, organizując mniejsze i większe akcje pomocowe, w tym szybkie postawienie platformy łączącej ukraińskich specjalistów w branży komunikacji marketingowej z rynkiem pracy w UE.
1
2
3
4
5