Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia. Studia zainteresowane udziałem mogą zgłasza...
SAR dla MŚP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs pn. SAR dla MŚP, którego celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie organizowanej przez TVN Grupa Discovery oraz wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie. ...
Zakończyło się postępowanie UOKiK, którego stroną był SAR

Postępowanie prowadzone przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego stroną było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zakończyło się brakiem stwierdzenia przez Urząd praktyki ograniczającej konkurencję. W wyniku postępowania UOKiK wydał decyzję zobowią...
SAR rośnie!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło we wrześniu 4 nowych członków i w obecnej chwili liczy 130 podmiotów. Wśród dołączających są dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa ONE House.
Dariusz Andrian kontynuuje prezesurę w SAR

W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R został wybrany na kolejną kadencję na Prezesa Zarządu Stowarzyszenia.    
LIONSLive wysartowało!

22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie
STANOWISKO PRZEDSTAWICIELI BRANŻY MICE DOT. SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z KORONAWIRUSEM (SARS-COV-2)

W imieniu organizacji zrzeszających podmioty działające na szeroko rozumianym rynku organizacji wydarzeń i wyjazdów biznesowych w związku z aktualną sytuacją pragniemy przedstawić nasze wspólne stanowisko.
CORD pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii ko...
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu?

Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane.
Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia. Studia zainteresowane udziałem mogą zgłasza...
SAR dla MŚP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs pn. SAR dla MŚP, którego celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie organizowanej przez TVN Grupa Discovery oraz wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie. ...
Zakończyło się postępowanie UOKiK, którego stroną był SAR

Postępowanie prowadzone przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego stroną było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zakończyło się brakiem stwierdzenia przez Urząd praktyki ograniczającej konkurencję. W wyniku postępowania UOKiK wydał decyzję zobowią...
SAR rośnie!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło we wrześniu 4 nowych członków i w obecnej chwili liczy 130 podmiotów. Wśród dołączających są dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa ONE House.
Dariusz Andrian kontynuuje prezesurę w SAR

W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R został wybrany na kolejną kadencję na Prezesa Zarządu Stowarzyszenia.    
LIONSLive wysartowało!

22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie
STANOWISKO PRZEDSTAWICIELI BRANŻY MICE DOT. SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z KORONAWIRUSEM (SARS-COV-2)

W imieniu organizacji zrzeszających podmioty działające na szeroko rozumianym rynku organizacji wydarzeń i wyjazdów biznesowych w związku z aktualną sytuacją pragniemy przedstawić nasze wspólne stanowisko.
CORD pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii ko...
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
1
2
3