AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskie /-ch specjalistki /-ów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaof...
Stanowisko SAR w sprawie bojkotu rosyjskiej branży komunikacji marketingowej.

Całe środowisko kreatywne działa na rzecz wsparcia dla Ukrainy, organizując mniejsze i większe akcje pomocowe, w tym szybkie postawienie platformy łączącej ukraińskich specjalistów w branży komunikacji marketingowej z rynkiem pracy w UE.
Branża komunikacji marketingowej dla Ukrainy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przy wsparciu agencji członkowskich oraz partnerów tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych, powiązanych z komun...
Nowi Członkowie SAR

Z początkiem roku 2022 Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło w swoje szeregi nowe agencje. Członkami organizacji zostały: Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition.
Apel do Prezydenta RP w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Apel do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy wystosowany przez organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej, dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej przez Sejm RP w dniu 17 grudnia 2021 r.
Biznes i akademicy

SAR i Akademia Leona Koźmińskiego w lutym 2022 r. uruchomią nowy kierunek studiów podyplomowych: Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje.
See&Say dla NGO

See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
Stanowisko SAR wobec zmiany w ofercie Polsatu

SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej. 
STANOWISKO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH W SPRAWIE LEX ANTY-TVN

Organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej: ZFPR, SKM SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wskazały na negatywne konsekwencje aktualnie procedowanej nowelizacji oraz zaapelowały o wypracowanie rozwiązań akceptowalnych dla branży i og...
Apel Klubu Agencji Eventowych SAR

Zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR zaapelował do Ministerstwa Infrastruktury o zmianę obowiązujących od 2007 roku stawek za km przebiegu pojazdów. Transport stanowi nieodłączną część usług organizacji wydarzeń. Niedostosowane stawki do cen realnych są olbrzymim probleme...
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskie /-ch specjalistki /-ów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaof...
Stanowisko SAR w sprawie bojkotu rosyjskiej branży komunikacji marketingowej.

Całe środowisko kreatywne działa na rzecz wsparcia dla Ukrainy, organizując mniejsze i większe akcje pomocowe, w tym szybkie postawienie platformy łączącej ukraińskich specjalistów w branży komunikacji marketingowej z rynkiem pracy w UE.
Branża komunikacji marketingowej dla Ukrainy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przy wsparciu agencji członkowskich oraz partnerów tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych, powiązanych z komun...
Nowi Członkowie SAR

Z początkiem roku 2022 Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło w swoje szeregi nowe agencje. Członkami organizacji zostały: Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition.
Apel do Prezydenta RP w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Apel do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy wystosowany przez organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej, dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej przez Sejm RP w dniu 17 grudnia 2021 r.
Biznes i akademicy

SAR i Akademia Leona Koźmińskiego w lutym 2022 r. uruchomią nowy kierunek studiów podyplomowych: Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje.
See&Say dla NGO

See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
Stanowisko SAR wobec zmiany w ofercie Polsatu

SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej. 
STANOWISKO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH W SPRAWIE LEX ANTY-TVN

Organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej: ZFPR, SKM SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wskazały na negatywne konsekwencje aktualnie procedowanej nowelizacji oraz zaapelowały o wypracowanie rozwiązań akceptowalnych dla branży i og...
1
2
3
4