Dariusz Andrian kontynuuje prezesurę w SAR

W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R został wybrany na kolejną kadencję na Prezesa Zarządu Stowarzyszenia.    
LIONSLive wysartowało!

22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie
STANOWISKO PRZEDSTAWICIELI BRANŻY MICE DOT. SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z KORONAWIRUSEM (SARS-COV-2)

W imieniu organizacji zrzeszających podmioty działające na szeroko rozumianym rynku organizacji wydarzeń i wyjazdów biznesowych w związku z aktualną sytuacją pragniemy przedstawić nasze wspólne stanowisko.
CORD pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii ko...
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
Sięgaj gwiazd ze Startup Program

Chciałbyś rozwijać swój startup, ale brakuje Ci wiedzy z zakresu marketingu, prawa, komunikacji czy strategii? Szukasz klientów i partnerów biznesowych? Marzysz o wyjeździe na międzynarodową konferencję? Mamy program skrojony na twoją miarę! Zgłoś się do bezpłatnego Star...
MarCom Skills Day –  pierwsza konferencja Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod hasłem „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców”

 Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami...
Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej. LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz publikacji informacji z tym związanej przez Urząd do wiadomości publicznej.

Potwierdzamy, iż w dniu 12 grudnia 2019 roku do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) wpłynęło zawiadomienie o wszczęciu postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
SAR rośnie!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło we wrześniu 4 nowych członków i w obecnej chwili liczy 130 podmiotów. Wśród dołączających są dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa ONE House.
Dariusz Andrian kontynuuje prezesurę w SAR

W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R został wybrany na kolejną kadencję na Prezesa Zarządu Stowarzyszenia.    
LIONSLive wysartowało!

22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie
STANOWISKO PRZEDSTAWICIELI BRANŻY MICE DOT. SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z KORONAWIRUSEM (SARS-COV-2)

W imieniu organizacji zrzeszających podmioty działające na szeroko rozumianym rynku organizacji wydarzeń i wyjazdów biznesowych w związku z aktualną sytuacją pragniemy przedstawić nasze wspólne stanowisko.
CORD pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii ko...
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
Sięgaj gwiazd ze Startup Program

Chciałbyś rozwijać swój startup, ale brakuje Ci wiedzy z zakresu marketingu, prawa, komunikacji czy strategii? Szukasz klientów i partnerów biznesowych? Marzysz o wyjeździe na międzynarodową konferencję? Mamy program skrojony na twoją miarę! Zgłoś się do bezpłatnego Star...
MarCom Skills Day –  pierwsza konferencja Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod hasłem „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców”

 Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami...
Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej. LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz publikacji informacji z tym związanej przez Urząd do wiadomości publicznej.

Potwierdzamy, iż w dniu 12 grudnia 2019 roku do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) wpłynęło zawiadomienie o wszczęciu postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
1
2
3