Biznes i akademicy

SAR i Akademia Leona Koźmińskiego w lutym 2022 r. uruchomią nowy kierunek studiów podyplomowych: Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje.
See&Say dla NGO

See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
Stanowisko SAR wobec zmiany w ofercie Polsatu

SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej. 
STANOWISKO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH W SPRAWIE LEX ANTY-TVN

Organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej: ZFPR, SKM SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wskazały na negatywne konsekwencje aktualnie procedowanej nowelizacji oraz zaapelowały o wypracowanie rozwiązań akceptowalnych dla branży i og...
SAR powołał Radę Edukacyjną

SAR posiada i stale rozwija szeroki autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją, marketingiem, SAR powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali u...
Jury konkursu Effie Awards 202101

Warszawa, 01.06.2021r.
Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu?

Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane.
Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia. Studia zainteresowane udziałem mogą zgłasza...
SAR dla MŚP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs pn. SAR dla MŚP, którego celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie organizowanej przez TVN Grupa Discovery oraz wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie. ...
Apel do Prezydenta RP w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Apel do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy wystosowany przez organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej, dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej przez Sejm RP w dniu 17 grudnia 2021 r.
Biznes i akademicy

SAR i Akademia Leona Koźmińskiego w lutym 2022 r. uruchomią nowy kierunek studiów podyplomowych: Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje.
See&Say dla NGO

See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
Stanowisko SAR wobec zmiany w ofercie Polsatu

SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej. 
STANOWISKO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH W SPRAWIE LEX ANTY-TVN

Organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej: ZFPR, SKM SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wskazały na negatywne konsekwencje aktualnie procedowanej nowelizacji oraz zaapelowały o wypracowanie rozwiązań akceptowalnych dla branży i og...
SAR powołał Radę Edukacyjną

SAR posiada i stale rozwija szeroki autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją, marketingiem, SAR powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali u...
Jury konkursu Effie Awards 202101

Warszawa, 01.06.2021r.
Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu?

Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane.
Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia. Studia zainteresowane udziałem mogą zgłasza...
SAR dla MŚP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs pn. SAR dla MŚP, którego celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie organizowanej przez TVN Grupa Discovery oraz wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie. ...
1
2
3
4