Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpił do inicjatywy Ad Net Zero. To ważny krok w kierunku bardziej ekologicznej przyszłości dla sektora reklamowego w całej Europie.
Ad Net Zero to pięciopunktowy plan działania, którego celem jest przyspieszenie dekarbonizacji sektora marketingowego. Stowarzyszenie dołącza do tej globalnej inicjatywy wraz z innymi kluczowymi graczami branżowymi, aby wspólnie dążyć do osiągnięcia zerowej emisji netto w komunikacji marketingowej.
Przystąpienie do Ad Net Zero to nie tylko deklaracja zobowiązania do ochrony środowiska, ale także przejaw zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla sektora komunikacji marketingowej w Polsce.
SAR zobowiązuje się do podejmowania działań na rzecz zmniejszenia śladu węglowego w Branży Komunikacji Marketingowej, produkcji reklamowej oraz planowaniu i zakupie mediów. W odpowiedzi na rekomendacje działającego przy ONZ Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC 22) w ramach Ad Net Zero podejmujemy również wyzwanie w postaci promowania i wspierania odpowiedzialnej komunikacji i konsumpcji. Współpraca między agencjami i klientami jest niezbędna do tworzenia kampanii reklamowych, które nie tylko zmniejszają ślad węglowy, ale także inspirują do bardziej zrównoważonych wyborów.
"Jesteśmy dumni z tego, że możemy tworzyć polski rozdział Ad Net Zero. Mamy nadzieje, że w ślad za nami pójdą agencje oraz kolejne organizacje. Wierzymy, że tylko nasze wspólne wysiłki mogą przyczynić się do istotnej redukcji emisji gazów cieplarnianych i zmniejszenia negatywnego wpływu reklam na środowisko" – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zachęca inne podmioty branżowe do dołączenia do Ad Net Zero i podejmowania wspólnych działań na rzecz ochrony klimatu.
Przystąpienie do Ad Net Zero to nie tylko deklaracja zobowiązania do ochrony środowiska, ale także przejaw zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla sektora komunikacji marketingowej w Polsce.
SAR zobowiązuje się do podejmowania działań na rzecz zmniejszenia śladu węglowego w Branży Komunikacji Marketingowej, produkcji reklamowej oraz planowaniu i zakupie mediów. W odpowiedzi na rekomendacje działającego przy ONZ Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC 22) w ramach Ad Net Zero podejmujemy również wyzwanie w postaci promowania i wspierania odpowiedzialnej komunikacji i konsumpcji. Współpraca między agencjami i klientami jest niezbędna do tworzenia kampanii reklamowych, które nie tylko zmniejszają ślad węglowy, ale także inspirują do bardziej zrównoważonych wyborów.
"Jesteśmy dumni z tego, że możemy tworzyć polski rozdział Ad Net Zero. Mamy nadzieje, że w ślad za nami pójdą agencje oraz kolejne organizacje. Wierzymy, że tylko nasze wspólne wysiłki mogą przyczynić się do istotnej redukcji emisji gazów cieplarnianych i zmniejszenia negatywnego wpływu reklam na środowisko" – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zachęca inne podmioty branżowe do dołączenia do Ad Net Zero i podejmowania wspólnych działań na rzecz ochrony klimatu.