
W styczniu 2023 roku w czasie Walnego Zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych SAR podsumowali najważniejsze projekty realizowane w latach 2020-2022 oraz wybrali nowy zarząd, który wyznaczy cele na kolejną kadencję.
Do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR weszli: Rafał Krawczuk - managing partner Plej, dla którego będzie to druga kadencja, oraz Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group i Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre, którzy do zarządu KAE zostali powołani na pierwszą kadencję.
„Druga kadencja w zarządzie Klubu Agencji Eventowych to kontynuacja prac nad wypracowaniem standardów rynkowych w branży eventowej oraz dialogu pomiędzy agencjami i klientami. W bieżącym roku strategicznym projektem dla KAE będzie praca nad rekomendacjami branżowymi w ramach zrównoważonego rozwoju oraz prezentacja najlepszych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do raportowania ESG.” - podkreśla Rafał Krawczuk - managing partner Plej.
„Przed branżą eventową stoi wiele wyzwań, ale jeszcze więcej szans i możliwości. Ostatnie lata były trudne, za to dziś branża ma dużo więcej do zaoferowania i chcemy to pokazać. Nasze zaangażowanie i energię skupimy na konkretnych działaniach w projektach, które budują silną pozycję branży w dialogu z interesariuszami i procurementem, aby dawać wartość naszym klientom.” – mówi Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group.
„Cele jakie postawiliśmy sobie na najbliższą kadencję są ambitne, ale przede wszystkim idące z duchem zmian zachodzących w naszym otoczeniu biznesowym. Rosnące ceny usług, zrównoważony rozwój oraz adaptacja do regulacji rządowych i unijnych to bardzo aktualne tematy dla całej branży.”– dodaje Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre.
Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Członkowie KAE SAR współpracują ze wszystkimi czołowymi podmiotami na rynku zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Agencje z KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji. Priorytetem KAE jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku: EL PADRE, IBENTO, IMAGINE NATION, KDK EVENTS, LIVE AGE, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER.
Czytaj więcej: https://portfolio.kae.com.pl/