
Rynek usług marketingowych podlega stałej, dynamicznej zmianie i coraz bardziej się dywersyfikuje, a na drodze marketerów każdego dnia pojawiają się nowe wyzwania. Marketing Projects Management to career booster dla każdego marketera i managera, który chce piąć się w górę, a przede wszystkim mieć kompetencje dopasowane do bieżących i przyszłych oczekiwań rynkowych. MPM to pierwszy na rynku program, który analizuje kompleksowy proces zarządzania projektami i w ustrukturyzowany sposób jest dopasowany do specyfiki i różnorodności projektów marketingowych.
„MPM to kolejna (obok SSM i MBS) duża inicjatywa SAR (Wiedza), która adresuje potrzeby rynkowe, jeśli chodzi o pogłębianie i porządkowanie kluczowych kompetencji marketingowych. Zależało nam, aby opracować taki program, który nie tylko buduje te kompetencje, ale stara się prezentować wiedzę praktyczną z wielu perspektyw – marketera, agencji, partnera, którzy na co dzień pracują przy złożonych projektach. Stąd pomysł na duety mentorskie – wykładowcy MPM będą prowadzić zajęcia w składzie Klient + Agencja/Dom Mediowy/Dom badawczy/Partner eCommerce itd., pokazując różne punkty widzenia na dane zagadnienie, zależne od różnych ról, które na co dzień pełnią” – mówią Anna Zimecka & Magdalena Tyszkiewicz, członkinie Rady Programowej i reprezentantki SAR w tym projekcie.
„Chcemy, aby wyjątkową wartością jaką wynoszą studenci MPM była wiedza oraz wykształcona empatia i umiejętność współpracy wszystkich uczestników projektów marketingowych. Cieszymy się, że tak wielu doskonałych specjalistów uznało tę formułę za wartościową i przyjęło zaproszenie do pracy w tej szkole. Wierzymy, że prawdziwe przykłady projektów, którymi podzielą się wykładowcy MPM, zarówno tych, które były sukcesem, a także tych, które się nie udały a przyniosły bezcenne wnioski, to skuteczna formuła, która będzie doceniona przez studentów” - mówi Patrycja Bruź – Soniewicka, Marketing Communication Expert & Startups Mentor - członkini Rady Programowej oraz wykładowca MPM.
„Według raportu PMI (Project Management Institute) z 2016r. organizacje inwestujące w zarządzanie projektami tracą 13 x mniej pieniędzy dzięki większej liczbie inicjatyw realizowanych z sukcesem - trudno więc pracując w naszej branży przejść obok tego obojętnie. To kompetencje, które dają także pracownikom firm większy wachlarz możliwości rozwoju poziomego w innych obszarach, jak i pionowego z szansą na awans. Dlatego mając doświadczenie w realizacji różnych projektów oraz czerpiąc satysfakcję z działań wspierających rozwój innych - z przyjemnością przyjęłam propozycję SAR, by stworzyć wspólnie branżowy program edukacyjny adresujący kompleksowo temat zarządzania projektami marketingowymi” – podkreśla Katarzyna Bem-Elert, Marketing Communications and Business Consultant, członkini Rady Programowej oraz wykładowca MPM.
Podczas 12 modułów i 22 dni szkoleniowych MPM umożliwi uczestnikowi: rozwój kompetencji oraz pogłębienie wiedzy w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej koncentrując się na stronie procesowej, a także zarządzaniu projektami marketingowymi i komunikacyjnymi. Blisko 40 ekspertów-praktyków podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą, własnymi doświadczeniami, ciekawostkami, a także branżowymi wpadkami, dzięki czemu marketerzy będą mogli uniknąć ich w przyszłości. Każdy uczestnik będzie miał szansę dowiedzieć się, na konkretnych przykładach z różnych kategorii, jak optymalnie przygotować się do realizacji projektów marketingowych od strony procesowej oraz w jaki sposób zrealizować je efektywnie od A do Z stawiając czoła napotykanym po drodze różnego rodzaju wyzwaniom.
Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki jak tworzyć optymalne działania kontentowe, PR-owe, jak w maksymalny sposób wykorzystać event-marketing, korzystać z danych i technologii, a także tworzyć i wdrażać innowacje – jednym słowem uczestnicy MPM zyskają wiedzę jak budować przewagę konkurencyjną na rynku.
MPM to nowoczesne podejście do zarządzania projektami i nowoczesny program przepełniony wiedzą ekspercką bezpośrednio od praktyków. Już tylko jedno kliknięcie dzieli Was od zwiększenia efektywności Waszych działań!
Partnerem szkoły jest Maspex.
Zapisy do MPM trwają do 20.01.2023 r.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SARul. Czerska 8/10 | 00-732 Warszawat. +48 22 898 84 25www.sar.org.pl | NIP: 526-23-97-001 | REGON 016102001 KRS: 0000177032 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, Krajowego Rejestru Sądowego |