Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Do grona partnerów Imagination Day dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel ,,powered by Gameset", który poprowadzi Alan Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w ...
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komun...
SAR włącza się do Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo, Agencje Mediowe, obecne w czasie zebrania ...
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami orazprzeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2019

SAR przedstawia wyniki  nowego, corocznego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej. Analizę  wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, mediowych oraz agencji eventowych i brand design, przeprowadziła...
SAR: zmiany w zarządzie, nowi członkowie i strategia na kolejny rok

Tegoroczne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych odbyło się 26 czerwca w Warszawie. Podczas spotkania wybrano dwóch nowych członków zarządu, którymi zostali: Joanna Czekaj z Group One oraz Adrian Kawecki...
Wedel jako pierwszy Reklamodawca podpisuje nowe standardy Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej

Podpisanie standardów oznacza deklarację ich promowania i stosowania w codziennych działaniach biznesowych. Oznacza także zobowiązanie do partnerskiej współpracy z kontrahentami, wzajemną komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz szukanie rozwiązań w sytuacji jakich...
Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Do grona partnerów Imagination Day dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel ,,powered by Gameset", który poprowadzi Alan Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w ...
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komun...
SAR włącza się do Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo, Agencje Mediowe, obecne w czasie zebrania ...
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami orazprzeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2019

SAR przedstawia wyniki  nowego, corocznego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej. Analizę  wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, mediowych oraz agencji eventowych i brand design, przeprowadziła...
SAR: zmiany w zarządzie, nowi członkowie i strategia na kolejny rok

Tegoroczne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych odbyło się 26 czerwca w Warszawie. Podczas spotkania wybrano dwóch nowych członków zarządu, którymi zostali: Joanna Czekaj z Group One oraz Adrian Kawecki...