Opublikowano kolejny rozdział Białej Księgi – Badania

Obszar badań doczekał się własnego rozdziału Białej Księgi, który zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy. Publikacja jest efektem organizowanego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, w którym uczestniczyli Klienci i Agencje. Zamiarem autorów jest wsparcie c...
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy

"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około 20%." Tak brzmi fragment podpis...
Kolejna edycja Filmteractive 2019 już niebawem!

W tym roku partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z Projektem Innovation, zaangażowanym między innymi w tworzenie Strefy Innowacji podczas łódzkiego eventu.
„Stowarzyszenia branżowe łączą siły, by działać na rzecz czystej informacji i reklamy” SAR wraz z partnerami zaprasza na konferencję

2 października w Centrum Prasowym PAP odbędzie się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz czystej informacji i reklamy. Inicjatorem prac jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz partnerzy: I...
Wedel jako pierwszy Reklamodawca podpisuje nowe standardy Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej

Podpisanie standardów oznacza deklarację ich promowania i stosowania w codziennych działaniach biznesowych. Oznacza także zobowiązanie do partnerskiej współpracy z kontrahentami, wzajemną komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz szukanie rozwiązań w sytuacji jakich...
Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Do grona partnerów Imagination Day dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel ,,powered by Gameset", który poprowadzi Alan Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w ...
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komun...
SAR włącza się do Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo, Agencje Mediowe, obecne w czasie zebrania ...
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami orazprzeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego
Rusza inicjatywa Ad Goes Green

 Ad Goes Green to pierwszy ważny krok na drodze do zmian modeli funkcjonowania firm w całej branży komunikacji marketingowej. Cieszę się, że producenci, którzy dostrzegli realne problemy w swoim sektorze, postanowili działać. Jestem przekonany, że ich śladem pójdą inni a...
Opublikowano kolejny rozdział Białej Księgi – Badania

Obszar badań doczekał się własnego rozdziału Białej Księgi, który zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy. Publikacja jest efektem organizowanego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, w którym uczestniczyli Klienci i Agencje. Zamiarem autorów jest wsparcie c...
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy

"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około 20%." Tak brzmi fragment podpis...
Kolejna edycja Filmteractive 2019 już niebawem!

W tym roku partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z Projektem Innovation, zaangażowanym między innymi w tworzenie Strefy Innowacji podczas łódzkiego eventu.
„Stowarzyszenia branżowe łączą siły, by działać na rzecz czystej informacji i reklamy” SAR wraz z partnerami zaprasza na konferencję

2 października w Centrum Prasowym PAP odbędzie się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz czystej informacji i reklamy. Inicjatorem prac jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz partnerzy: I...
Wedel jako pierwszy Reklamodawca podpisuje nowe standardy Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej

Podpisanie standardów oznacza deklarację ich promowania i stosowania w codziennych działaniach biznesowych. Oznacza także zobowiązanie do partnerskiej współpracy z kontrahentami, wzajemną komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz szukanie rozwiązań w sytuacji jakich...
Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Do grona partnerów Imagination Day dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel ,,powered by Gameset", który poprowadzi Alan Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w ...
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komun...
SAR włącza się do Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie Inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo, Agencje Mediowe, obecne w czasie zebrania ...
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami orazprzeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego
1
2