Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
Sięgaj gwiazd ze Startup Program

Chciałbyś rozwijać swój startup, ale brakuje Ci wiedzy z zakresu marketingu, prawa, komunikacji czy strategii? Szukasz klientów i partnerów biznesowych? Marzysz o wyjeździe na międzynarodową konferencję? Mamy program skrojony na twoją miarę! Zgłoś się do bezpłatnego Star...
MarCom Skills Day –  pierwsza konferencja Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod hasłem „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców”

 Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami...
Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej. LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz publikacji informacji z tym związanej przez Urząd do wiadomości publicznej.

Potwierdzamy, iż w dniu 12 grudnia 2019 roku do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) wpłynęło zawiadomienie o wszczęciu postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
AUKCJA SKARBÓW MUZEUM NARODOWEGO W WARSZAWIE

W poniedziałek, 2 grudnia 2019 roku, o godzinie 19.00, w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego odbędzie się pierwsza publiczna aukcja adopcji skarbów Muzeum Narodowego w Warszawie. Jest to także inauguracja IV edycji projektu "Spragnieni Piękna" organizowanego przez Stowarzys...
Rusza inicjatywa Ad Goes Green

 Ad Goes Green to pierwszy ważny krok na drodze do zmian modeli funkcjonowania firm w całej branży komunikacji marketingowej. Cieszę się, że producenci, którzy dostrzegli realne problemy w swoim sektorze, postanowili działać. Jestem przekonany, że ich śladem pójdą inni a...
Opublikowano kolejny rozdział Białej Księgi – Badania

Obszar badań doczekał się własnego rozdziału Białej Księgi, który zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy. Publikacja jest efektem organizowanego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, w którym uczestniczyli Klienci i Agencje. Zamiarem autorów jest wsparcie c...
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy

"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około 20%." Tak brzmi fragment podpis...
Watchout Studio dołącza do Klubu Producentów Reklamowych SAR. Klub ogłasza nową strategię.

Watchout Studio dołączyło do KPR z początkiem lutego 2020. To pierwsze rozszerzenie klubu od czasu powołania organizacji w styczniu 2018 roku. Zwiększenie liczby członków zbiega się z ogłoszeniem nowej strategii klubu.
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe?  Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day.

29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Głównym celem Rady jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak ...
Sięgaj gwiazd ze Startup Program

Chciałbyś rozwijać swój startup, ale brakuje Ci wiedzy z zakresu marketingu, prawa, komunikacji czy strategii? Szukasz klientów i partnerów biznesowych? Marzysz o wyjeździe na międzynarodową konferencję? Mamy program skrojony na twoją miarę! Zgłoś się do bezpłatnego Star...
MarCom Skills Day –  pierwsza konferencja Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod hasłem „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców”

 Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami...
Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej. LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz publikacji informacji z tym związanej przez Urząd do wiadomości publicznej.

Potwierdzamy, iż w dniu 12 grudnia 2019 roku do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej (SAR) wpłynęło zawiadomienie o wszczęciu postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
AUKCJA SKARBÓW MUZEUM NARODOWEGO W WARSZAWIE

W poniedziałek, 2 grudnia 2019 roku, o godzinie 19.00, w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego odbędzie się pierwsza publiczna aukcja adopcji skarbów Muzeum Narodowego w Warszawie. Jest to także inauguracja IV edycji projektu "Spragnieni Piękna" organizowanego przez Stowarzys...
Rusza inicjatywa Ad Goes Green

 Ad Goes Green to pierwszy ważny krok na drodze do zmian modeli funkcjonowania firm w całej branży komunikacji marketingowej. Cieszę się, że producenci, którzy dostrzegli realne problemy w swoim sektorze, postanowili działać. Jestem przekonany, że ich śladem pójdą inni a...
Opublikowano kolejny rozdział Białej Księgi – Badania

Obszar badań doczekał się własnego rozdziału Białej Księgi, który zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy. Publikacja jest efektem organizowanego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, w którym uczestniczyli Klienci i Agencje. Zamiarem autorów jest wsparcie c...
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy

"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około 20%." Tak brzmi fragment podpis...
1
2