Jeśli Twoje projekty wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania, jeśli tworzysz kampanie reklamowe z zaskakującym insightem, albo udoskonalasz swój produkt lub usługę wdrażając nowe pomysły – nie przegap zgłoszeń do Innovation 2020! Konkurs skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.
Uczestnicy mają do wyboru trzy kategorie:
· Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
· Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
· Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.
· Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
· Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
· Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.
Jury konkursu Innovation, w tym roku pod przewodnictwem Aliny Prawdzik (Managing Partner Central Eastern Europe and Head of Proptech Investments w Innogy Innovation Hub), docenia idee i pomysły, które zmieniają lub mają szansę zmienić świat globalnie, jak i wpływają na lokalną rzeczywistość. Obok dużych, międzynarodowych koncernów konkurs nagradza małe przedsiębiorstwa, w tym startupy, a także działania społeczne – tworząc tym samym zestawienie najciekawszych projektów realizowanych w danym roku na polskim rynku.
To już szósta edycja konkursu Innovation, który z każdą kolejną odsłoną budzi coraz większe zainteresowanie, co rok ustanawiając rekordową liczbę zgłoszeń. Nagrodzeni w konkursie otrzymują statuetkę – oddaną za każdym razem w ręce innego, niezwykłego artysty. Do tej pory nagrodę w konkursie tworzyli między innymi Gosia Baczyńska, studio Rygalik czy kolektyw panGenerator. W tegorocznej edycji do współpracy została zaproszona Maja Ganszyniec – artystka projektująca dla marki IKEA, nazywana ikoną polskiego designu. Za kampanię tegorocznego konkursu Innovation, opartą na tematyce hejtu i porażki, odpowiada Twin.digital collective.
Zgłoszenia prac można dokonać maksymalnie do 28 lutego br. Pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego. Obrady jury odbywają się w marcu oraz w kwietniu. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a uroczysta gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 27 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.
Więcej informacji o konkursie Innovation 2020 znajdziecie na stronie www.innovation.sar.org.pl.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry Media: Nowy Marketing, My Company, Brief, Marketer +
*** Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 125 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje eventowe, interaktywne, brand design, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. www.sar.org.pl