W czasie konferencji Imagination Day 9, 3 grudnia br., uczestnicy dowiedzieli się jak na kreatywność oraz na obecne trendy w marketingu patrzą międzynarodowi eksperci. Choć nadążanie za nowymi narzędziami jest istotne, to uchwycenie tego, co naprawdę jest skuteczne powinno iść w parze z impactem społecznym. Współczesnemu odbiorcy nie wystarczy wyłącznie promocja produktu, ważne jest przekazywanie idei, dobrze dopasowana rozrywka, a jej formy powinny być oderwane od dotychczas znanych nam schematów.
Zapomnijmy o utartych schematach, o tym co znamy. Mimo znaczących zmian wynikających ze wciąż unowocześnianych narzędzi komunikacji, nieustannie powielamy te same wzory – w wizualizacji, sposobie przekazu itd. Zapomnijmy o nich już teraz, by zacząć tworzyć od nowa – całkiem nowe kampanie.
– nawoływał w pierwszej prelekcji Tom Goodwin, Head of Innovation – Zenith New Jork.
Podejście do reklamy powinno być bardziej empatyczne, a nie wyłącznie oparte na statystykach, tabelach. Zapominamy o emocjach i instynktach – a to właśnie one są ważne, aby stworzyć skuteczną komunikację z ludźmi
– mówiła Amaya Coronado, CEO z LOLA Mullen Lowe Spain, Madryt.
Żeby zobaczyć przyszłość e-sportu, trzeba pojechać do Chin
– podsumował na koniec swojego energetycznego wystąpienia.
Ilu z nas ma plany na weekend, a kiedy przychodzi sobota rano decydujemy się zostać w domu i zamówić jedzenie?
-pytała retorycznie Lauren, ze sceny tegorocznej konferencji Imagination Day.
W czasie konferencji zaskoczyło mnie spójne połączenie tak wielu tematów i tylu wybitnych prelegentów z różnych dziedzin.
– podkreślił jeden z referentów Pat Stephenson, Founder agencji Boys + Girls.