Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Waligóry z DDB.
Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 5 osób, które dołączą do 5 członków poprzedniego składu Zarządu.
Skład obecnego zarządu:
- Maciek Waligóra Executive Creative Director DDB
- Wojtek Dagiel Creative Director Co-Founder Lvov
- Marta Frączek Associate Creative Director Saatchi & Saatchi IS
- Kuba Sagan Creative Director Co-Founder Feeders Agency
- Tytus Klepacz Creative Director Freelancer
- Sylwia Rękawek-Michoń Creative Group Head Leo Burnett
- Agnieszka Klimczak Executive Creative Director FCB Bridge2Fun
- Marcin Talarek Creative Director IRL
- Marcin Sosiński Executive Creative Director Mccann Worldgroup
- Maciek Twardowski, Executive Creative Director Ogilvy
Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.