SAR jako oficjalny przedstawiciel Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions zaprasza na dziewiątą edycje Cannes Lions Creative Comms Meeting. Hasłem przewodnim spotkania jest „Fempowerment & Co”. Zaprezentowane zostaną zwycięskie prace z Cannes odnoszące się do roli kobiet w społeczeństwie, omówione zostaną kampanie wspierające równość, różnorodność oraz zwracające uwagę na kwestię kryzysu klimatycznego i zrównoważonego rozwoju. Wydarzenie odbędzie 21 października w Poznaniu oraz 4 listopada w Warszawie.
Podczas prezentacji case’ów nie zabraknie polskich akcentów. Organizatorzy pokażą dwie nagrodzone na tegorocznym festiwalu w Cannes rodzime kampanie, czyli „Ostatni Twój Weekend” oraz „Niezniszczalną Tęczę”.
Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne spotkanie dla osób związanych z szeroko pojętą komunikacją, dające okazję do wymiany poglądów pomiędzy twórcami kampanii, ich odbiorcami oraz przedstawicielami mediów.
Organizatorami wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Wstęp na wydarzenie, zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja
Partnerami wydarzenia są: Lech Premium, IMM, AMS
Partnerami medialnymi: PR-oto, Media i marketing, Głos Mordoru, Radio Kampus, Radio Afera, Marketing przy Kawie, Sukces po Poznańsku, Nowy Marketing, Freshmag.pl