Effie Talks to miejsce, gdzie możemy porozmawiać o szansach na efektywny biznes. Ten projekt to cykliczne spotkania, podczas których będziemy dzielić się wiedzą, prezentować nagrodzone w konkursie Effie kampanie oraz przedstawiać badania i trendy rynkowe w branży marketingowej. Program bazuje na doświadczeniu Effie Poland, platformy, której ambicją jest edukowanie rynku z zakresu efektywnych rozwiązań biznesowych.
Efektywność to ostatecznie jedyna miara wartości naszej pracy. I jest naszą odpowiedzialnością jako agencji dowodzić tej wartości. Największym wyzwaniem jest tempo zmian w tym procesie – efektywność musi być dynamiczna tak jak dynamiczny jest świat dookoła nas. Tylko w ten sposób będziemy wpływać na kulturę, kategorię i samą firmę. Ale sercem efektywności będzie zawsze wpływ na biznesowy aspekt działania przedsiębiorstwa. Na koniec dnia liczy się to, czy nasza praca pomaga rozwiązywać problemy lepiej, szybciej, bardziej kreatywnie, a przede wszystkim – z większym zyskiem.
- powiedział Harjot Singh