Innovation Camp powstał ponieważ wierzymy, że INNOWACJA to zmiana, metoda rozwiązywania problemów i projektowania zupełnie nowych rozwiązań w komunikacji, budowaniu marek, rozwoju biznesu. Wierzymy również, że branża kreatywna- czerpiąc ze swojego dorobku, ale też stawiając na innowacyjny proces nauczania, współpracę z instytucjami zewnętrznymi, doświadczenie praktyków i sieć kontaktów - może być inkubatorem innowacyjności biznesowej.
CELE:
- Poznanie siebie i wgląd we własne umiejętności i kompetencje;
- Proces twórczy i szukanie innowacyjnych rozwiązań;
- Poznanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz szerzyć kulturę innowacji;
- Zapoznanie z trendami, innowacjami, inspirowanie i pokazywanie nowych ścieżek.
O CZYM JEST INNOVATION CAMP:
- O rozwoju kompetencji i umiejętności;
- O szukaniu inspiracji, pokazywaniu dróg i świadomym ich wybieraniu;
- O procesie twórczym i kreatywnym szukaniu innowacyjnych rozwiązań;
- O trendach, nowych rozwiązaniach biznesowych oraz marketingowych;
- O narzędziach, które pozwalają tworzyć innowacje w biznesie i dla biznesu.
DLA KOGO:
Adresatami Innovation Camp są osoby ceniące nieszablonowe rozwiązania, gotowe do poznawania i łączenia różnych perspektyw, chcące rozwijać swoją kreatywność w duchu innowacyjności, pragnące zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, szczebla kariery, czy środowiska biznesowego.
KIM JEST ABSOLWENT INNOVATION CAMP:
ABSOLWENT INNOVATION CAMP TO LIDER ZMIANY/ AMBASADOR ZMIANY (INNOWACJI) W BIZNESIE/ORGANIZACJI, TO OSOBA:
- Z potencjałem do wywierania wpływu na swoje otoczenie biznesowe;
- Umiejętnie diagnozująca potrzeby organizacyjne, zespołowe, własne, projektowe i skutecznie poszukująca właściwych rozwiązań, rozpoznająca możliwości, motywująca i zmotywowana;
- Świadoma swoich możliwości i ograniczeń - jako lider, koordynator, członek interdyscyplinarnych zespołów;
- Potrafiąca budować grupy zadaniowe i mediować między sferą biznesu i branży komunikacyjnej;
- Śledząca trendy, wyłapująca nowe szanse i możliwości;
- Chętna do wdrażania nowych pomysłów, nieobawiająca się porażek;
- Rozumiejąca i doceniająca różnice, zmieniająca kulturę pracy, wprowadzająca pionierskie rozwiązania.
PROGRAM:
Innovation Camp odpowiada na pytanie „jak mogę być innowacyjny?” i pokazuje jak innowacyjność postrzegają najlepsi na rynku oraz jakie korzyści mogą płynąć z wprowadzenia kultury innowacyjności dla organizacji. Pokazuje również jak wprowadzać innowacje w swoim zespole, firmie, produkcie czy usłudze i wyposaża w praktyczne narzędzia do skutecznego modelowania procesu innowacji.
Innovation Camp wskazuje trendy, ucząc jednocześnie jak z nich korzystać i pozwala wejrzeć w nieuświadomione potrzeby klienta i je zidentyfikować, pomaga spojrzeć krytycznie na własny biznes pod kątem innowacyjności.
Innovation Camp chce budować społeczność ambasadorów zmian, którzy z odwagą projektują i wdrażają innowacyjne rozwiązania.
NA PROGRAM INNOVATION CAMP SKŁADA SIĘ 9 CELÓW (MODUŁÓW):
CEL 0.1- Inspiracja, Motywacja, Networking
CEL 0.2- Jak pracować (z) sobą i zespołem?
CEL 0.3- Uczenie uważności w relacjach biznesowych, Trening empatii
CEL 0.4- Poznanie metody Design Thinking
CEL 0.5- Wyzwania projektowe, Trendy, Value Proposition
CEL 0.6- Prototypowanie, Testowanie
CEL 0.7- Innowacje w biznesie
CEL 0.8- Technologia w biznesie
CEL 0.8- Elevator Pitch
TERMINY: Start: 22.11.2019 r.
CENA:
- 9.000,00 zł netto (Cena dla członków SAR)
- 11.000,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych w SAR)
ZGŁOSZENIA: Aneta Jodko, aneta.jodko@sar.org.pl, 508 309 012
WYKŁADOWCY: Magdalena Dobrowolska-Sagan Właściciel, Anloko, Anna Putts Niezależny konsultant, Piotr Gajnodzinow Dyrektor Departamentu Voice of Customers, Euro Bank SA., Łukasz Wyglądała Strategy Lead and Co-founder, Performance Academy, Bartek Pucek Mobile & Digital Projects Director, Grupa Onet- RAS Polska, Katarzyna Czuchaj-Łagód Dyrektor Zarządzająca/ Managing Director, Mobile Institute, Marcin Olkowicz Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki, Aleksandra Polak Chief Evangelist, Yieldbird, Michał Dunin Managing Director, WebTalk, Agnieszka Górska CEO & Co-Founder, Ulala Chef Julia Kozak Country Representative Poland, The Innovation in Politics Institute Igor Gałązkiewicz Chief Marketing Officer, Anegre, Łukasz Zaleśny Consumer Experience Strategy Director.