Kasia Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzająca Discovery EMEA na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland. Lista 150 osobowego jury została oficjalnie ogłoszona 29 maja. Wydarzeniu towarzyszyło inspirujące wystąpienie gościa specjalnego Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer, Mastercard.
Wnikliwie studiujemy rekomendacje potencjalnych członków jury, tak by wybrać najlepiej dopasowanych specjalistów do poszczególnych grup. Bierzemy pod uwagę ich doświadczenie, osiągnięcia, doceniając marketerów, którzy wcześniej zdobywali nagrody Effie. Każdy etap pracy Komitetu przy wyłanianiu jurorów jest bardzo istotny, gdyż zdajemy sobie sprawę, jak kluczowa jest ich rola dla długofalowego sukcesu konkursu. – mówi Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup. – W szczególności ważna jest rola przewodniczących grup jurorskich, którzy muszą prowadzić często różnorodne i silne osobowości w swoich grupach. Dodatkowo, cieszymy się, że w tym roku, właśnie w 20. rocznicę konkursu, przewodniczącą wszystkich jurorów została Kasia Kieli, która jest bardzo szanowaną liderką biznesu w Polsce i za granicą.
– dodaje Wojciech Borowski.
Już wkrótce wspólnie wyłonimy zwycięzców Effie Awards 2019 w 23 kategoriach. W reklamie, podobnie jak w świecie telewizji, z którym jestem związana od 20 lat, najważniejsze jest to, aby zrozumieć i utożsamić się z odbiorcą
– mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Discovery EMEA.
W natłoku informacji i wielości nośników naszym głównym wyzwaniem jest stworzenie takiego przekazu, który trafia do widzów, przekonuje ich oraz w najlepszy sposób wykorzystuje dostępne możliwości komunikacyjne. Wygrywają treści podane w zaskakujący sposób, inspirujące i pobudzające ciekawość, które mają szansę na zaistnienie w życiu i języku codziennym. Takich treści i kampanii będziemy szukać w tegorocznej edycji Effie Awards. Będziemy również brali pod uwagę skuteczność oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań
– podsumowuje Kasia Kieli.
- Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet
- Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS
- Partnerzy Merytoryczni: Premium TV TVN, Mastercard
- Doradca prawny: LSW
- Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One
- Partner Technologiczny: Samsung
- Patroni Medialni: THINKTANK, My Company, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Meloradio