See&Say dla NGO’s
– sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
– sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
SAR i Klub Twórców Reklamy – inicjatorzy projektu See&Say skierowanego do młodych twórców, zorganizują warsztaty, których celem będzie wsparcie polskich organizacji pozarządowych. Uczestnicy – przedstawiciele partnerskich agencji, m. in: VMLY&R, 180heartbeats + Jung von Matt, BBDO opracują podczas 3-dniowego warsztatu w dniach 10-12 grudnia, projekty dla wybranych NGO’s. Akcję wspierają: Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO, KampanieSpołeczne.pl oraz OdpowiedzialnyBiznes.pl.
Szczegóły i zgłoszenia na: https://ktr.org.pl/artykuly/warsztaty-seesay-dla-ngo
Projekt See&Say dla NGO's jest odpowiedzią na szereg potrzeb płynących ze strony obu środowisk zaangażowanych w projekt. Organizacje społeczne na co dzień borykają się z brakiem zasobów niezbędnych do rozwijania swoich działań misyjnych, natomiast z obserwacji przedstawicieli branży komunikacji marketingowej, wynika że ci, często bardzo utalentowani młodzi twórcy, są zupełnie nieprzygotowani do podejmowania pracy w środowisku, w którym chcieliby zdobywać doświadczenie. Młodzi ludzie w swoich wypowiedziach wyjątkowo często podkreślali, że nawiązanie znajomości z osobami działającymi na rynku, a także poznanie specyfiki działalności danej branży są dla nich najważniejszymi korzyściami z projektu See&Say.
Tegoroczny projekt, który odbędzie się w dniach 10-12 grudnia, ma połączyć potencjał najlepszych młodych artystów z potrzebami NGO’s. Nabór organizacji zainteresowanych udzialem w projekcie odbywa się na https://ktr.org.pl/artykuly/warsztaty-seesay-dla-ngo.
Młodzi kreatywni pracować będą nad projektami dla wybranych organizacji pozarządowych
z różnych obszarów, obejmujących 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ. 4 grupy warsztatowe, składające się z 5-10 uczestników z różnych dziedzin, projektować będą produkty lub tworzyć rozwiązania problemów dla organizacji zgłoszonych do programu. Każda z grup pracować będzie dla 1 wybranej organizacji pozarządowej.
z różnych obszarów, obejmujących 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ. 4 grupy warsztatowe, składające się z 5-10 uczestników z różnych dziedzin, projektować będą produkty lub tworzyć rozwiązania problemów dla organizacji zgłoszonych do programu. Każda z grup pracować będzie dla 1 wybranej organizacji pozarządowej.
NGO bez względu na wielkość, a także obszar działania będzie miał możliwość zgłoszenia na warsztatach See&Say zapotrzebowania na projekty lub rozwiązania. Spośród zgłoszonych podmiotów wybrane zostaną 4 organizacje, dla których będą tworzyć młodzi artyści. Każda z nich będzie mogła wskazać kilka obszarów problematycznych.
***
O See&Say. To organizowany od 9 lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy KTR, przegląd portfolio promujący młode talenty. Stworzony po to, by bezpośrednio zetknąć młodych kreatywnych wszelkich dziedzin z najlepszymi, doświadczonymi, wręcz legendarnymi postaciami z tych obszarów.
W ramach tego wydarzenia około 60 (do 80) ekspertów i ekspertek konsultuje portfolio niemal 200 uczestników w 21 kategoriach. Setka najlepszych prac porezentowana była do tej pory na wystawie MUST SEE. See&Say to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, skupiające wszystkie przemysły kreatywne w jednym miejscu i czasie.
W ramach tego wydarzenia około 60 (do 80) ekspertów i ekspertek konsultuje portfolio niemal 200 uczestników w 21 kategoriach. Setka najlepszych prac porezentowana była do tej pory na wystawie MUST SEE. See&Say to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, skupiające wszystkie przemysły kreatywne w jednym miejscu i czasie.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 126 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych
z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl
z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl
Kontakt dla mediów:
Małgorzata Mioduszewska
Communication & PR Manager,
k +48 518 709 855,
e-mail: malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
Communication & PR Manager,
k +48 518 709 855,
e-mail: malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SARul. Czerska 8/10 | 00-732 Warszawat. +48 22 898 84 25www.sar.org.pl | NIP: 526-23-97-001 | REGON 016102001 KRS: 0000177032 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, Krajowego Rejestru Sądowego |