SAR posiada i stale rozwija szeroki autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją, marketingiem, SAR powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali uznani i doświadczeni praktycy, eksperci środowiska oraz pracownicy naukowi związani z komunikacją marketingową.
SAR od 20 lat pozyskuje, gromadzi, tworzy i transferuje wiedzę. Dba o standardy i dobre praktyki oraz rozwija kompetencje środowiska. To, co czeka środowisko w niedalekiej przyszłości to zmiana mindsetu w obrębie definicji marketera i starego podziału „klient-agencja” na rzecz holistycznego, merytorycznego i biznesowego podejścia. Coraz ważniejsze będzie jednakowe rozumienie marketingu, budowanie przyszłych kompetencji, angażowanie i współpraca wszystkich uczestników procesu marketingowego w projektach – podsumował Dariusz Andrian, członek Rady i prezes SAR.
Rada ma charakter doradczo-konsultacyjny, ma inicjować i integrować projekty edukacyjne SAR. Jej zadaniem jest również kreowanie i wspieranie dobrych praktyk w obszarze sposobów pracy, narzędzi, dokumentów czy wreszcie kompetencji wymaganych na poszczególnych etapach rozwoju zawodowego, zgodnie z filozofią SAR.
Wśród projektów do realizacji w najbliższym czasie będzie m.in. przygotowanie księgi standardów, narzędzi i pojęć marketingowych. Docelowo księga powinna czerpać z doświadczeń wielu branż i być punktem wyjściowym / referencyjnym przy modelowaniu strategii dla biznesów, struktury nauczania zawodu marketera. – powiedziała Magdalena Kosińska, Dyrektor Marketingu CEER w Philips Domestic Appliances.
Wśród członków RE SAR znaleźli się eksperci-praktycy branży, reprezentujący kluczowe dla sektora środowiska marketerów, agencji, edukacji, szkoleń i HR:
· Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland
· Tomasz Bartnik, partner One Eleven
· dr Małgorzata Bonikowska, politolog, europeistka, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych, współzałożycielka i prezes ośrodka THINKTANK
· Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa
· Iwona Doktorowicz-Dudek, consultant, business trainer
· Marta Jaskulska, założycielka, Brandlogic
· Agata Kaczmarska, chief people officer, Dentsu Aegis Network Polska
· Magdalena Kosińska, marketing director CEER w Philips Domestic Appliances
· dr Łukasz Kowalik, adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, lider specjalności Strategy and Innovation Management w Kozminski International Business School.
· Agnieszka Kwaśniewska, chief strategy officer, Saatchi&Saatchi
· Anna Kwiatek, head of people & culture, Wavemaker
· Aureliusz Leżeński, executive coach NMC / CCI /Team coach TCI
· Anna Putts, director brand marketing, HBO
· Dariusz Rzontkowski, executive creative director, Huta 19 im. Joachima Fersengelda
· Błażej Soniewicki, partner zarządzający, E-Contenta
· Marcin Talarek, creative director IRL
· Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
· Anna Zimecka, project director, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
W aktualnej ofercie edukacyjnej SAR znajdują się projekty dedykowane osobom działającym w branży na różnym poziomie doświadczenia. Kluczowe z nich, to:
· Szkoła Strategii Marki (SSM) - oferująca kompleksową wiedzę dla osób z 3-letnim doświadczeniem.
· MBS by Effie - odpowiadająca na najważniejsze wyzwania współczesnego marketera.
· Akademia Young Creatives AYC, czyli projekt edukacyjny dla młodych kreatywnych.
Już od listopada SAR otwiera studia podyplomowe INNOVATION CAMP na Akademii Leona Koźmińskiego. Kierunek dedykowany jest ambasadorom innowacji w biznesie i w organizacji. SAR pracuje również nad Akademią Young Creatives Clients oraz szkoleniem z zakresu zarządzania projektami, które będzie kompleksowym programem wspierającym rozwój kompetencji merytorycznych i narzędziowych w tym obszarze
Natomiast to, co łączy i wyróżnia wszystkie nasze autorskie projekty edukacyjne, to najlepsi praktycy, jako wykładowcy, którzy nie tylko dzielą się swoim doświadczeniem, ale także case’ami biznesowymi czerpanymi z konkursów Effie, KTR i Innovation. Uczymy myślenia i rozwijamy kompetencje współczesnego marketera nie tylko poprzez dostarczanie mu narzędzi, ale przede wszystkim pokazywanie praktycznych rozwiązań. – dodała Anna Zimecka, dyrektor projektów i szef działu szkoleń i wiedzy SAR.
Więcej informacji o Radzie Edukacyjnej na https://sar.org.pl/rada-edukacyjna/
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 125 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym
z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl
z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl
Kontakt dla mediów:
Małgorzata Mioduszewska
Communication & PR Manager,
k +48 518 709 855,
e-mail: malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
Communication & PR Manager,
k +48 518 709 855,
e-mail: malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl