Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii komunikacji.
Cieszymy się, że możemy wnieść do tego prestiżowego grona naszą wiedzę i podejście do marek -
mówi Michał Krajewski, head of music CORD Warsaw
Tym samym muzyka w komunikacji została uznana za ważną część ich strategii zaangażowania konsumentów. Marki komunikują się nie tylko przez sferę wizualną, ale poprzez sferę audio. Światowe brandy, począwszy od Coca-Coli przez Néscafe, McDonald’s i ostatnio Mastercard stworzyły swoje muzyczne osobowości. Ludzie cały czas czegoś słuchają, otaczają nas dźwięki - zarówno funkcjonalne, muzyczne i komunikacyjne. Słuch jest naszym pierwszym zmysłem a muzyka wyzwala emocje. Tworzy także dodatkowe punkty styku z konsumentem. Ważny trend zyskał więc głos na forum branży, co mam nadzieję otworzy innych na możliwości jakie daje audio branding -
podkreśla Krajewski.
Polski Klub Brandingu SAR skupia agencje które w różnych obszarach wspierają przedsiębiorców w budowaniu unikalnych i silnych marek. Chcemy, żeby to wsparcie miało charakter jak najbardziej strategiczny i kompleksowy, zarówno jeśli chodzi o procesy pracy jak i narzędzia. Polski rynek zmienia się dynamicznie. Poprzeczka oczekiwań konsumentów wciąż idzie w górę. Dlatego w naszym gronie chętnie witamy agencje, takie jak CORD Warsaw, których doświadczenie zwiększa możliwości marketerów w pracy z marką -
mówi Grażyna Skarżyńska Członkini Zarządu PKB SAR.
Więcej na cordww.com oraz cordww.com/warsaw/
www.polskiklubbrandingu.pl