Konkurs Innovation to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie KomunikacjiMarketingowej SAR już po raz szósty. Jurorzy oceniają zgłoszenia w trzech grupachjurorskich: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media.
W tym roku przewodnicząca jury konkursu Innovation została Alina Prawdzik, Managing PartnerCentral Eastern Europe and Head of PropTech Investments, innogy Innovation Hub.Przewodniczącymi trzech grup jurorskich zostali wybrani: Dawid Pożoga, Marketing Lead PL/CZ,Zalando (Innowacyjny Biznes), Mateusz Górecki, Head of Agency, Fantasyexpo (InnowacyjneDoświadczenie) oraz Małgorzata Hejka, Strategy & Innovations Director, Spark Foundry (InnowacyjneMedia).
W każdej grupie jurorskiej zasiadają specjaliści opiniujący prace w danej kategorii konkursowej. Wjury Innowacyjny Biznes są to: Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog; Michał Kowalczyk, Digital SolutionManager, Nielsen; Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager, DOMODI; Marcin Andrzejczyk,Regional Marketing Manager Eastern Europe, Husqvarna; Łukasz Smolarski, Innovation Manager,IKEA Retail; Beata Ptaszyńska-Jedynak, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Carlsberg Polska; KamilBąkowski, eCommerce Strategy Lead, Publicis Commerce; Anna Dębińska, Head of Marketing,Bausch Health; Igor Przespolewski, Niezależny konsultant. Jury w grupie Innowacyjny Biznes oceniazgłoszenia w podkategoriach produkt, usługa, branding, model biznesowy, model sprzedażowy orazCSR.
Do kategorii Innowacyjne Doświadczenie można zgłaszać działania w podkategoriach content, ux/cx,touchpoint oraz event, a w składzie Jury wybierającym nagrodzone prace zasiadają: MarcinSienkowski, Head of Marketing, Grupa OLX; Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel; JustynaDadał, Senior Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser; Szymon Dyjach, Buzz & AppreciationManager, AmRest – KFC; Sławomir Wala, Head of Digital, Cheil Poland; Rafał Ryś, Associate CreativeDirector, Saatchi & Saatchi IS; Michał Kaleta, Managing Director, Endorfina events; MateuszPopiołek, Customer Experience Manager, Empik Group; Malwina Żurek, National Brand Marketing
Manager, Red Bull; Maciej Zabielski, Head of Social Media, Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO,BNP Paribas Bank Polska.
Manager, Red Bull; Maciej Zabielski, Head of Social Media, Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO,BNP Paribas Bank Polska.
W skład Jury grupy Innowacyjne Media wchodzą: Anna Gromańska, Publishing and InnovationsDirector, Cube Group; Radosław Kropielnicki, Global Category Manager, GSK; Paweł Ważyński,Marketing Platforms Director, Resolution; Monika Zielińska, Dyrektor Działu WspółpracyStrategicznej z Domami Mediowymi, AMS; Monika Więch, Communications & Business Director,Starcom; Łukasz Plona, Innovation & Technology Director, K2 Precise; Grzegorz Smyka, Digital &Investments Director, Wavemaker, Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING Bank Śląski. Dokategorii Innowacyjne Media można zgłaszać prace w podkategoriach formaty mediowe i/lubreklamowe, smart use of data, aplikacje i platformy oraz algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
Jury zostało wybrane na podstawie otrzymanych zgłoszeń przez Komitet Organizacyjny Innovation2020. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a nagrodzonych podczas uroczystej GaliKonkursu 27 kwietnia, w Fortecy Kręglickich (Warszawa). Statuetkę konkursu, jak co roku, projektujeinny polski artysta – w tegorocznej edycji nagrodę tworzy Maja Ganszyniec.
Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SARWspółorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark FoundrySponsorzy: Nielsen, AMSPartnerzy: Restaurant Week, ThinkThankMedia: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +