Gaming marketing - jeśli interesuje Cię to zjawisko, to nasze spotkanie jest dla Ciebie! SAR razem z Gameset organizuje GAMING DAY w ramach projektu Imagination Day. GAMING DAY to spotkanie dla przedstawicieli branży reklamowej, na którym będzie można dowiedzieć się, jak wdrożyć marketing gamingowy w swoich projektach. Jako jedyni przedstawimy spojrzenie z kilku stron: perspektywę agencji, klienta oraz partnera gamingowego. Dzięki temu każdy uczestnik będzie wiedział, jak zaplanować, zrealizować i ocenić działania skierowane do graczy. Specjalnym gościem GAMING Day będzie Claire Blackowood, z paryskiej agencji e-sportowej.
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 106 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design i consultingowe, interaktywne i ambientowe.
Czytaj więcej