Do grona partnerów Imagination Day dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel ,,powered by Gameset", który poprowadzi Alan Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w Europie.
Do 13 października obowiązuje tańsza pula biletów na konferencję Imagination Day. Wydarzenia odbędzie się 3 grudnia, w Warszawie. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na temat wszystkich prelegentów tegorocznej edycji znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia www.imaginationday.pl
Organizator: Stowarzyszenie
Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino,
Starcom, Feeders Agency, Ars Thanea
Sponsorzy: AMS, Storytel Partnerzy: Coca-cola, Gameset,
iTaxi, IMM, Good Looking Studio
patroni medialni: Marketer +,
Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Gazeta.pl