Dwadzieścia lat konkursu Effie Awards i zbierania doświadczeń od najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions
– pozwoliło SAR zbudować bazę wiedzy o efektywnych praktykach rozwoju biznesu i dało podstawy do stworzenia programu SAR MBS by Effie.
SAR MBS by Effie to 5-stopniowy, autorski program rozwojowy dedykowany ambitnym managerom, którzy chcą się nauczyć, jak rozwijać marketing, aby był liderem zmian w organizacji.
Założeniem programu jest wsparcie uczestników w drodze od menadżera do członka zarządu firmy. Unikatowa formuła umożliwi uczestnikom wcielenie się w rolę szefa marketingu, lidera zmian w organizacji. Program zakłada maksimum praktyki opartej na konkretnych przykładach z biznesu. Wykładowcy pomogą uczestnikom zbudować, a następnie wdrożyć model rozwiązania biznesowego, który realnie wpłynie na rozwój i sukces rynkowy firmy.
Program zajęć został podzielony na 5 modułów, z których każdy uwzględnia kompetencje „twarde” (modele, strategia, analiza itp.) i „miękkie” (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Menadżerowie dowiedzą się między innymi: Jak określić, w która stronę chcemy podążać jako firma? Jak zbudować zespół marketingowy? Jak przełożyć strategię na egzekucję? Jak ocenić, czy jesteśmy efektywni w naszych działaniach?
Mentorami będą prezesi firm, uznani marketerzy i branżowi eksperci, którzy już od 20 lat, tworzą bazę wiedzy i doświadczeń Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w Philips International oraz Katarzyna Milanovic, Dyrektor Generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH). Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
Aplikacje do programu przyjmowane są do 31 sierpnia br.